Voorspellingscompetitie

Met ingang van seizoen 2023-2024 hebben we voor onze leden een voorspellingscompetitie opgezet. Voorspellingen kan je invullen via onze mobiele app en je zal een pushbericht krijgen wanneer je voor een wedstrijd kunt voorspellen. 15 minuten voor de start van de wedstrijd kun je niet meer voorspellen. Voorspel dus op tijd! Je kunt de wedstrijden voorspellen vanaf de 1e competitiewedstrijd en daarna. Dus ook de bekerwedstrijden, play-offs en eventuele europese wedstrijden.

Puntensysteem: Je hebt in totaal 15 punten te verdienen bij elke wedstrijd:

1. Uitslag Voorspellen (5 punten): Voorspel de juiste uitslag van de wedstrijd (bijvoorbeeld 2-1, 3-0, etc.) en verdien 5 punten. De uitslag is de stand na 90 minuten. Niet na verlenging dus.
  2. Eerste Doelpuntenmaker (10 punten): Voorspel de naam van de speler die het eerste doelpunt van de wedstrijd zal scoren en verdien 10 punten.

Totaal: 15 punten

Hoe deel te nemen:

1. Elke deelnemer kan via onze mobiele app zijn of haar voorspelling doorgeven.
  2. Voorspel de uitslag van de wedstrijd door het aantal doelpunten voor elk team in te vullen (bijvoorbeeld Thuisploeg 2 – Uitploeg 1).
  3. Voorspel de naam van de speler die je denkt dat het eerste doelpunt van de wedstrijd zal scoren.
  4. Verzend je voorspellingen vóór de aangegeven deadline om in aanmerking te komen voor punten.

Puntentoekenning:

• Als je de juiste uitslag voorspelt, verdien je 5 punten.
  • Als de door jou voorspelde eerste doelpuntenmaker daadwerkelijk het eerste doelpunt scoort, verdien je 10 punten.

De uiteindelijke nummers 1,2 en 3 vallen in de prijzen. Waarvan 1 een gesigneerd wedstrijdshirt is.

Doe als lid van SV Glanerbrug dus nog snel mee en laat zien dat jij de meestervoorspeller bent.

HOE WERKT DIT?