Waarom sponsor worden?

Wij zijn als SV Glanerbrug in ontwikkeling en dat gaat nog wel een aantal jaren verder. Op verschillende vlakken wordt er geïnvesteerd in verdere professionalisering van onze vereniging. Een jong bestuur. Een activeve groep vrijwilligers en hopen een stabiel ledenaantal. Slechts een kleine greep uit de voorbeelden dat SV Glanerbrug verandert en we onze vereniging klaar willen maken voor de toekomst.

Sponsor worden bij SV Glanerbrug

Het sponsoren van SV Glanerbrug is niet zomaar een keuze. Je hebt een band met SV Glanerbrug of Fc Twente en daarom wil jij graag een steentje bijdragen. Je wilt graag werken aan je naamsbekendheid in de regio. Je kiest voor het sponsoren van van onze vereniging omdat het bijdraagt aan een positief imago. Redenen genoeg om sponsor te worden bij SV Glanerbrug.

Bij SV Glanerbrug zijn er verschillende mogelijkheden om sponsor te worden. De sponsorcommissie heeft een uitgebreide brochure samengesteld. Specifieke wensen zijn uiteraard ook bespreekbaar, de leden van de sponsorcommissie gaan graag het gesprek met je aan.

Wil jij ook sponsor worden of wil je het gesprek aan om de mogelijkheden te bespreken? Neem dan per e-mail contact op met de sponsor commissie, sponsoring@sv-glanerbrug.nl.

Je krijgt er ook iets voor terug!

Naast naamsbekendheid krijg je ook iets terug van de club. Om onze waardering uit te spreken naar onze sponsoren, organiseren we jaarlijks een sponsoravond, waarbij elke sponsor met 2 personen aan kan deelnemen. En in 2020 willen we de eerste ‘business avond’ organiseren, dat in de nabije toekomst een vervolg gaat krijgen.

Alle mogelijkheden op een rij

Om alle mogelijkheden rustig te bekijken zijn we nagenoeg klaar met een sponsorboek. Heb je daarna nog vragen of wil jij ook sponsor worden van SV Glanerbrug? Neem dan per e-mail contact op via sponsoring@sv-glanerbrug.nl. Uiteraard krijg je bij het huidige sponsorpakket nog meer maar dat zullen we nader toelichten. Er is ook een optie om naast de normale sponsoring ook maatschappelijk je steentje bij te dragen. Hier praten we je graag over bij.

Sponsorpakket

150per jaar