Wanneer FC Twente Europees speelt wil je natuurlijk een kaart hebben. Zoals je wellicht weet gaat dit via onze mobiele app. En als de verkoop begint zal dit via een pushbericht gecommuniceerd worden.

Maar wat heb je nu nodig;

Bij uitwedstrijden moet de kaart op je eigen naam staan met bijbehorend relatienummer. Als die 2 al niet overeenkomen houdt het hier voor jou op. Zorg daarnaast altijd voor een paspoort. Naar Engeland met een Europees ID is namelijk niet voldoende. Het makkelijkst is dus om een paspoort aan te schaffen. Het zelf overdragen van een kaart die wij voor je geregeld hebben maar die je toch niet wil of kan afnemen moet je melden bij ons. Wanneer je dit via FC Twente probeert zullen zij aangeven dat via de SV (in dat geval wij) moet. Wij zullen je kaart dan omzetten naar mensen op de wachtlijst. Als iedereen voorzien is zullen we dit aangeven en kun je ons een voor, achternaam en relatienummer doorgeven zodat wij de kaart omzetten naar die van je vervanger.

Je vlucht, treinreis, boottocht en autoreis moet je zelf regelen. Het enige wat wij kunnen leveren is een wedstrijdkaart. Als wij wel een busreis aanbieden zullen we dit melden middels onze app. En kun je je hiervoor opgeven via de mobiele app.

Nog geen antwoord op je vraag? Mail ons dan even op vragen@sv-glanerbrug.nl.