Beste leden van SV Glanerbrug,

Het is tijd om de champagne te ontkurken en de dansvloer te betreden, want op vrijdag 21 juni 2024 vieren we het 5-jarig jubileum van onze geliefde SV!

Graag nodigen we al onze gewaardeerde leden uit voor een avond vol plezier, herinneringen en viering. Het belooft een onvergetelijke feestavond te worden, gevuld met muziek, een bitterbal en natuurlijk goed gezelschap.

Houd deze datum vrij en kom samen met ons toasten op vijf jaar vol sportiviteit, vriendschap en succes. Het feest zal exclusief voor leden zijn en de kosten bedragen €25,00 per persoon. Afhankelijk van aantallen kunnen we we kijken of het all-in prijs is of dat er die avond gewoon voor de drankjes betaalt moet worden.

We kijken ernaar uit om samen met jullie dit mijlpaalmoment te vieren en nog vele jaren van sportieve triomfen tegemoet te gaan!

Via de link hieronder kun je je aanmelden. Zodra de tickets klaarliggen zullen we dit melden en kun je deze ophalen en afrekenen. Na betaling sta je op de lijst.

Geef je dus snel op via https://forms.gle/HMMxo33CstPHjS2AA

Met feestelijke groeten,