Welkom!

je bent lid geworden van onze vereniging. Er is een factuur gestuurd en die heb jij netjes betaald! Mooi dat je onderdeel wil zijn van onze vereniging maar wat nu?!

Alles wat we doen betreft de kaartverkoop voor uitwedstrijden of busritten naar de Grolsch Veste doen wij via onze eigen mobiele app. De app kun je hier downloaden voor iOS en hier voor Android.

Daarnaast hebben we een Whatsapp Community waarin je als lid kan worden toegevoegd. Doe dit via deze link; https://chat.whatsapp.com/BBQrx7YaKVp7xAsqYj49hF

Hier hebben we verschillende groepen (sponsoren, wedstrijden, ledengroep, vragen over de mobiele app) Je kunt toestemming vragen als je interesse hebt om in 1 of meerdere groepen te komen. Een beheerder zal dit dan goedkeuren (of niet).

Hier hebben we ook groep waar je kunt vragen of er een account voor je aangemaakt kan worden zodat je de mobiele app kunt gaan gebruiken. In het account staan je dan al gegevens. Het enige wat je moet doen is nog je relatienummer invullen. Je relatienummer is het nummer die op je seizoen- of clubkaart staat. Deze moet je zelf wel invullen. Je vind je nummer in de FC Twente app zoals hieronder weergegeven of op de achterkant van je fysieke clubkaart.

Meld jij je namelijk aan voor een uitwedstrijd dan is een relatienummer verplicht. Is deze niet in je account ingevuld dan krijg je dus geen kaart toegewezen. Zorg er dus voor dat je dit invult om teleurstellingen te voorkomen.

Andere vragen? Stuur dan een mail naar vragen@sv-glanerbrug.nl