Kerstbrunch + Bingo

Tijdens de corona periode hebben we als vereniging veel mensen in alle lagen proberen te helpen. Eenzame ouderen met begeleiding van het Ariens, een ontbijt voor kinderen op school en 20 december willen we de medewerkers van de thuiszorg in Glanerbrug met clienten voorzien van een heerlijke kerstbrunch en een gezellige bingo. Lekker eten, en een gezellige middag met ook nog een leuke prijzen die je kunt winnen bij de bingo.

De cliënten willen we juist in de donkere dagen niet alleen laten zitten maar samen laten komen. Samen eten, samen lachen en genieten van een leuke middag. De medewerkers van Livio helpen onze Glanerbruggers vol overgave en met passie. Daarom juist willen we ook op deze manier de medewerkers van Livio in Glanerbrug bedanken. Bedanken voor het helpen van onze Noabers in Glanerbrug. Alice Soto heeft ons een tijd terug al eens gevraagd of we konden helpen om wat te organiseren voor de thuiszorg. Daar hebben we afgelopen periode op gereageerd dat we dit graag willen doen. Samen met een aantal mensen van onze vereniging gaan we ervoor zorgen dat we een super gezellige dag hebben met iedereen die zich daarvoor heeft opgegeven.

Ben jij iemand die deze mooie dag wil ondersteunen door een leuke prijs beschikbaar te stellen dan houden we ons uiteraard aanbevolen.

Want… Met kerst eet niemand alleen. En helemaal niet in Glanerbrug.

GLANERBRUG, STEUNTJE IN DE RUG!