FC Twente heeft helaas geen goede zaken gedaan richting plek 4. AZ lijkt de ploeg waar het aan het einde van het seizoen niet allemaal mee zit maar onze roodhemden kunnen er helaas geen voordeel uithalen. Plek 4 zorgt immers voor directe plaatsing voor Europees voetbal. Het kan nog, maar het zal lastig worden.

Sponsoravond
Ook dit jaar houden we weer een sponsoravond in de Grolsch Veste voor onze sponsoren. Vrijdag 12 mei voor de thuiswedstrijd tegen NEC willen we graag onze sponsoren bedanken. Voor een groep van 100 mensen zorgen wij weer met een lekker buffet voor de innerlijke mens en wat te drinken. Met een kleine presentatie zullen we kort het afgelopen seizoen doornemen en onze ambitie voor de toekomst uitspreken.

Ouderen Liberein
Afgelopen week zijn we met 70 ouderen naar de tempel geweest. De Grolsch Veste wel te verstaan. De bus vol rollators, gezellige mensen en fijne vrijwilligers. De ouderen kregen een rondleiding door de Grolsch Veste, gingen het veld op en na het bezoek was er een fijne lunch verzorgt bij Sportclub Enschede. Nadat de magen gevuld waren kon iedereen voorzien van een sjaal van onze vereniging weer bij Liberein worden afgezet.

Verlenging seizoenkaart
Dinsdagmorgen is voor Seizoenkaart- en Premium Seathouders van FC Twente de verlengperiode gestart. Vanaf dat moment is het mogelijk om je kaart voor het seizoen 2023-2024 te verlengen. Binnen 2 dagen zijn er reeds 8000 Noabers geweest die dit gelijk hebben gedaan.

Andy hef De Glanerbrugger
Afgelopen week kwam de video online van Andy in de auto van oud FC Twente speler Andy Meijde waarin Jeroen Heubach zijn “gast” was. In de video die vol zit met mooie verhalen ontvangt Andy een bierpakket van ons bier De Glanerbrugger en een sjaal van onze vereniging. We wachten op een foto waarin onze sjaal hangt in de mancave bij Andy.

Jeroen Heubach trainer Eilermark
Hij was de auto nog niet uit of hij stond waarschijnlijk alweer op het voetbalveld. Jeroen maakt het lopende seizoen af als trainer van Eilermark. Voor volgend seizoen zullen er nog gesprekken volgen of Jeroen aanblijft of dat het bij dit seizoen blijft. Wij wensen Jeroen in ieder geval alle succes toe!

Feestavond Juli ‘23
De aanmeldingen komen nog binnen. Als jij bij deze gezellige dag aanwezig wil zijn geef je dan nog snel op. Je kunt je aanmelden tot 15 mei. We houden nog even stil wat er op het programma staat maar het belooft een fantastische middag/avond te worden.

Hop Hop, druk op de aanmeld knop. (In de app uiteraard)

Het Bestuur