Nieuwsbrief Juni

Wij gaan Europa in! Na een 2-tal bewogen wedstrijden tegen Sparta gaat FC Twente aan de haal met het Europese ticket om ons weer te laten zien op de Europese velden. Een mooi succes voor de vertrekkende trainer Ron Jans, een mooie afsluiting van icoon Wout Brama en een mooi vooruitzicht voor de nieuwe trainer Jospeh Oosting.

Contributie

1 juli gaan de facturen de deur uit naar onze huidige leden. Houdt er rekening mee dat wanneer je de app blijft gebruiken het verplicht is om een relatienummer in te vullen. Dit is het nummer dat op je seizoen- of clubkaart staat. Heb je die niet dan kun je gratis een clubkaart aanvragen via de website van FC Twente. Wil je mee met de bus heb je dus ook een clubkaart nodig.

Algemene ledenvergadering

15 Juli zal onze ALV plaatsvinden. Met een bestuurlijke wijziging en informatie over het afgelopen jaar willen we jullie graag bijpraten over de laatste ontwikkelingen binnen onze vereniging. Daarnaast willen graag onze vrijwilligers bedanken en even in het zonnetje zetten. De ALV zal om 20.00 starten en het buurthuis is open vanaf 19:30. Eerste drankje is van ons!😉

Verlenging seizoenkaart

Ook dit jaar is het maximaal aantal seizoenkaarten weer verlengt. 22.500 Noabers hebben zich weer een seizoen verbonden aan FC Twente. Laten we hopen dat Arnold en Jan nog met een paar goede aanwinsten komen en dat ook komend seizoen gestreden kan worden om Europees voetbal.

Wij gaan Europa in

21 juni zal de loting plaatsvinden voor de 2e ronde in de Conference League. Als het kan gaan we uiteraard kijken of het mogelijk is om samen af te reizen naar de komende tegenstander van FC Twente.

Feestavond Juli ‘23

De mensen die zich hebben opgegeven zijn op de hoogte gebracht en horen z.s.m. wat er gaat gebeuren. Onze vrijwilligers zijn daar druk mee bezig en zullen ervoor zorgen dat een mooie dag gaat worden. Daar wij hebben in ieder geval alle vertrouwen in.

Het Bestuur