De SV Glanerbrug heeft kort geleden in de Grolsch Veste een cheque van maar liefst € 1965,– overhandigd aan FC Twente ten behoeve van de actie “Hart van Twente”. Dit maatschappelijk initiatief van FC Twente is er speciaal voor kinderen en jongeren uit de regio die in een zorgelijke of moeilijke situatie zitten.

Deze donatie is mogelijk gemaakt door de verkoop van een unieke FC Twente editie van het naar eigen recept ontwikkelde roodblonde bier genaamd “De Glanerbrugger, voor de Noaber”. Er zijn 10 verschillende flessen met unieke FC Twente uitspraken.
“Kolka, Kolka, Boschker!” is één van de legendarische uitspraken en slogans van oud spelers, commentatoren en stafleden van FC Twente die te vinden zijn op de 10 verschillende etiketten van deze editie van De Glanerbrugger. Verzamel ze alle 10!

Deze actie smaakt naar meer! We blijven goede doelen steunen. Daarom start de SV Glanerbrug nu een unieke actie met de FC Twente editie van De Glanerbrugger. Bij aankoop van 6 flessen is je kassabon je lotnummer en maak je kans op geweldige prijzen zoals een gesigneerd FC Twente shirt, 2 wedstrijdkaarten en verrassingspakketten van Slijterij Nijhuis en JUMBO Lochan. De flessen zijn te koop bij Wijnhandel Slijterij Nijhuis in Glanerbrug en in de JUMBO Lochan supermarkten in Glanerbrug en Enschede. De actie loopt tot 30 april. Bekendmaking winnaars in de eerste week van mei.

De Glanerbrugger is een ambachtelijk bier met puur natuurlijke ingrediënten gebrouwen in brouwerij Brouwersnös in Groenlo. Een prachtig vol roodblond bier met 5,8% alcohol, fris, fruitig van geur en smaak met tonen van karamel en een licht bittertje in de afdronk. Je proeft de overwinning bij elke slok.

Redactionele informatie:
Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

SV-Glanerbrug
Joffrey Vogelzang, Tel: 06-44199576