Vandaag was de dag nadat gisteren het startschot was gegeven voor het verlengen van je seizoenkaart. En wat een club hebben we toch. Aan het einde van dag 1 stond de teller voor het aantal verlengingen op een ongekend aantal van 10.000. Daaruit blijkt maar weer dat FC Twente een echte cultclub is, en dat dit nooit zal veranderen.

Met onze supportersvereniging mochten we vandaag de mensen bedanken, bij ons sloot technisch directeur Jan Streuer aan. En waar zie je nu een technisch directeur haar achterban bedanken, nou vandaag dus in Glanerbrug. Vanmorgen kregen we een lijst met mensen die hadden verlengd. Gezien vorig jaar alle seizoenkaarthouders in Glanerbrug (308, 100% dus) verlengd hadden hoopte we op een mooi aantal. Nou, dat hebben we geweten. We kregen een totaal van bijna 400 adressen die verlengd hadden. Fantastisch maar haast onmogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken. We hebben ons best gedaan om zoveel mensen te bedanken, een aantal waren niet thuis en anderen genoten hier zichtbaar van. We willen nog een dag inplannen (indien dit gewenst is) waar mensen hun beugelfles, poster kunnen afhalen. Hiervoor gaan we nog inventariseren.

“Dit was het eerste wat in me op kwam” | Jan Streuer, Technisch directeur FC Twente

Jan Streuer

Het weer viel het grootste deel van de dag nog mee, maar aan het einde van de middag viel het dan toch echt met bakken naar beneden. De posters moesten we steeds natter afgeven en onze technisch directeur en wij zelf begonnen nu ook een nat pak te krijgen. Omdat we toch nog iets extra’s willen doen hebben we 2 wedstrijdshirts laten tekenen door Jan Streuer. Deze gaan we verdelen tussen de mensen die we vandaag helaas niet hebben kunnen bezoeken. 1 wedstrijdshirt hebben we laten onderteken door Jan Streuren. Hierop schreef hij de tekst; “Voor m’n nieuwe vrienden uit Glanerbrug”. Dit was het eerste wat in mij op kwam. Een mooi gebaar! We gaan het shirt inlijsten en ophangen in het Noaberhuus.

Uiteraard zijn er deze middag veel foto’s en filmpjes gemaakt. Hieronder alvast een aantal foto’s. De overige foto’s zullen we z.s.m. online zetten. We willen iedereen super bedanken en hopen dat we elkaar het nieuwe seizoen weer snel in de Grolsch Veste kunnen zien.