Gisteravond stond de ALV vergadering gepland voor onze SV, waarin voor ons als bestuur één ding centraal stond. Het stuivertje dat gewisseld gaat worden tussen Wouter en mij.
Pas vier jaar onderweg met super mooie mensen in het bestuur en ook zeker in de gehele vereniging, maar inmiddels al een hele reis achter de rug waarin we met onze super mooie vereniging al veel hebben meegemaakt. Heel veel pieken, maar helaas ook een dieptepunt. Om daar maar eens mee te beginnen;

Johnny, die mij als kleine jongen regelmatig mee nam naar Twente en daarbij ook naar Europese uitwedstrijden (o.a. Parijs, Boekarest, Londen, Rennes) was voor mij persoonlijk een belangrijk persoon om erbij te hebben bij onze SV.
Helaas is hij er niet meer en ik weet dat hij niet alleen bij onze SV gemist word.
Een blijvend dieptepunt, maar daarentegen staan wel heel veel unieke en bijzondere momenten die wij met zijn allen hebben meegemaakt en die we samen voor elkaar hebben gekregen.

*Al die uit- en thuiswedstrijden,
*de bloemenactie tijdens corona
*ons eigen bier “de Glanerbrugger”
*de FCT docu “alles voor Twente”
*6 AED’S opgehangen in Glanerbrug
*t Buurthuis geholpen met zonnepanelen
*met ouderen en jongeren naar FC Twente geweest
*de maatschappelijke betrokkenheid in Glanerbrug
*de Beenham acties in Glanerbrug met o.a. Jan Steuer!
*en nog veeeeel meer…

Maar we hebben ook het scorebord op het Diekman met elkaar een nieuw leven ingeblazen. Hoe mooi was dat!!!

Ik ben trots wat we in vier jaar met elkaar hebben bereikt, maar het vat is nog lang niet leeg. Voor mijn gevoel is die pas net open.

Vanaf dag één staat de afspraak tussen Wouter en mij dat we na vier jaar het stokje aan elkaar zouden overdragen. Een soort van samen uit en samen thuis. Wij delen deze reis en dus delen we ook het voorzitterschap.
Voor ons maar een titel, maar wel een die ook Wouter zeker verdient!
Daarnaast zijn ook zeker Sandra en Timo belangrijk. We vervullen allemaal onze eigen taken en daarmee vormen we een basis voor een mooie vereniging.

Maar….. zoals vanavond al verteld op de ALV;

We zitten nog vol met ideeën en energie om nog jaren door te knallen, maar met trots geef ik het stokje over vanaf 25 juli over aan Wouter. (Nee niet de trommelstokken)😁

Voor nu bedankt, maar als aankomend vieze voorzitter zijn jullie nog lang niet van me af!😁

P.s. voor de gene die er vanavond waren bedankt dat jullie er waren zoals altijd!

Voor die er niet waren. We hebben één verzoek.

Een vereniging beleef je samen en dat doen we al redelijk goed, maar als collectief is er nog veel meer te behalen, dus handjes uit de mouwen en gas erop met elkaar!💪🏼👌🔥

Wij zijn samen SV Glanerbrug 🩷🔴

Groetjes Joffrey